کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سایت جدید اپ‌ استور نشان از تغییرات بیشتر در آینده دارد

پس از اینکه اپل اعلام کرد قصد دارد تغییراتی را در فروشگاه اپ‌استور ایجاد کند، حالا شاهد ارائه این وب‌سایت جدید توسط کوپرتینویی‌ها هستیم. ظاهرا تغییرات انجام گرفته بر روی این وب‌سایت بیشتر از آنچه انتظار داشتیم خواهد بود.

سایت جدید اپ‌ استور نشان از تغییرات بیشتر در آینده دارد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛کمتر از یک هفته از گزارشی که اعلام می‌کرد اپل قصد دارد تغییرانی را در اپ‌استور ایجاد کند می‌گذرد و حالا این شرکت از وب‌سایت جدید اپ‌استور برای توسعه‌دهندگان رونمایی کرده است. این سایت جدید منابع مختلفی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد که از جمله این منابع می‌توان به راهنما‌ها، بهترین تمرینات و اطلاعات دیگری از ابزارهای توسعه اشاره کرد.

درحالیکه اپل پیش‌تر ابزارهای بسیاری مانند راهنمای بازبینی در اپ‌استور و راهنمای نرم افزار XCode خود را ایجاد کرده و در وب‌سایت یاد شده قرار داده بود، اما حالا برای اولین بار شاهد ارائه ویدیوهای آموزشی در اپ‌استور هستیم.

همچنین باید اشاره کنیم در وب‌سایت جدید مورد بحث بخشی به نام Discovery on the App Store وجود دارد که جزئیاتی از نحوه انتخاب اپلیکیشن‌های برگزیده و اپلیکیشن‌هایی که ویراستاران انتخاب می‌کنند توسط اپل در آنجا توضیح داده شده است. توسعه دهندگان اغلب به منظور افزایش تعداد دانلود اپلیکیشن‌های خود در اپ‌استور، بر حضور در لیست‌ اپ‌های ویژه و امثال آن حساب ویژه‌ای باز می‌کنند و همچنین در این شرایط بدون نیاز به جستجوی اپلیکیشن‌ها، کاربران می‌توانند آن‌ها را به صورت مستقیم مشاهده و دانلود کنند.

appstore

وب‌سایت جدید توسعه‌دهندگان اپل، حالا پس از گزارشی که بلومبرگ در هفته قبل از برنامه اپل منتشر کرد، از راه رسیده و این کمپانی همچنان در حال کار بر روی آن است. گزارش شده کوپرتینو هم اکنون یک تیم ۱۰۰ نفره را به منظور کار بر روی ویژگی‌های جدید مانند جستجوی مخصوص حامیان مالی در نتایج جستجوی اپ‌استور به کار گرفته است.

وب‌سایت جدید مورد اشاره همچنین در شرایطی عرضه شده که اپل چند روز پیش نیز خبر از زمان دقیق برگزاری کنفرانس سالانه توسعه دهندگانش موسوم به WWDC 2016 در روز ۲۴ خرداد (۱۳ ژوئن) و در سانفرانسیسکو داد. در شرایطی که برنامه اپل برای اپ‌استور هنوز به صورت کامل مشخص نیست، اما به احتمال در طی هفته‌های آینده اطاعات بیشتری از سایت جدید مخصوص توسعه‌دهندگان آن خواهیم شنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31533 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/02/02 تعداد مشاهده: 1807
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر